ASSESSORAMENT LABORAL
Tota la gestió pel compliment de la normativa vigent en matèria laboral i orientació sobre les opcions disponibles en cada moment per reduir despeses i evitar sancions: Altes d’empresa, contractes de treball, rebuts de salaris, comunicacions a la Seguretat Social
- Tramitació d’altes i baixes d’empreses i autònoms.
- Confecció i presentació d’altes i baixes de treballadors en el Règim General.
- Confecció i presentació d’altes i baixes per malaltia o accident.
- Redacció i tramitació de tota mena de contractes laborals.
- Assessorament sobre models de contracte.
- Confecció rebuts salarials amb aplicació actualitzada de convenis.
- Emissió de certificats d’empresa i certificats anuals d’ingressos i retencions dels treballadors.
- Confecció i gestió de pagament de quotes a Seguretat Social, model TC.
- Confecció i presentació de models trimestrals 110, 216 i models de resum anual 190 i 296.
- Anàlisi de costos de personal.
- Gestió i ajornament de quotes impagades de Seguretat Social.
- Gestió i tramitació de tota mena de pensions i ajuts de la Seguretat Social.
- Assessorament en acomiadaments de personal i assistència al CMAC.
- Atenció de requeriments de la Inspecció de Treball.
- Assessorament general en l’àmbit de la jurisdicció del dret de treball i de la Seguretat Social a empreses, autònoms i particulars.